Veelgestelde vragen

 


Hoe kunnen wij de Alles-in-1 container bestellen?

Zodra je klant wilt worden, stemmen we samen de grootte en de frequentie van legen van de container af op jullie situatie. Hierbij nemen we mee:

  • hoeveelheid afval

  • beschikbare ruimte

  • gewenst ledigingsschema

Daarna sturen wij een offerte. Na akkoord, plaatsen wij de container en daarna plannen we meteen de ledigingen in en zorgen we ervoor dat je afval op de afgesproken dagen wordt opgehaald door onze landelijke inzamelwagens.


Wat gebeurt er als mijn container niet is geleegd?

Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals een wegafsluiting of fout in de route, een vervangende chauffeur die de container niet kon vinden, de container stond niet aan straat of op de vaste plek.

In dat geval plannen wij een inhaallediging. Je meldt bij ons dat de container niet is geleegd en wij laten je weten wanneer we dit alsnog doen. Soms valt de inhaalronde vlak voor de volgende geplande lediging. Dan kun je voor deze keer zakken naast de container plaatsen.


Wat als mijn container beschadigd is?

Als je container kapot is, zorgen wij voor reparatie of vervanging.

  • Is de deksel of zijn de wielen kapot? Dan leveren wij een nieuwe deksel of wielen.

  • Is de container zelf beschadigd? Dan zorgen we voor herstel of plaatsing van een nieuwe. Wij brengen eerst zo snel mogelijk de nieuwe container en halen de oude op als deze leeg is.


Hoe kan ik makkelijk en snel opnieuw een bestelling doen?

Wij nemen bestelling graag voor je aan. Terugkerende bestellingen kun je eenvoudig doorgeven via:

  • WhatsApp, e-mail of telefoon

Omdat we jouw eerdere bestellingen in ons systeem hebben, is vaak een korte instructie genoeg. Veel klanten gebruiken WhatsApp en sturen bijvoorbeeld: “Zelfde doos met afvalzakken als vorige keer, in kleur X.”
Wij regelen de rest: bestelling plaatsen, factuur versturen (of automatische incasso) en levering verzorgen. Dat is makkelijk en scheelt veel tijd.


Hoe weet ik of mijn bestelling goed aankomt?

Wij werken met PostNL. Je ontvangt altijd een track & trace-link om je levering te volgen. Ook kun je via de PostNL-app (zakelijk of privé) de status checken. Als levering onverhoopt niet lukt, wordt het pakket naar een PostNL-afhaalpunt gebracht. Bedrijven halen daar soms niet op; dan wordt de bestelling retour gestuurd en plannen wij een nieuwe levering in.

Let op: wij leveren standaard niet op zaterdag, omdat de meeste zakelijke klanten dan gesloten zijn.


 

© 2015 - 2025 STOPMIJNAFVAL | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel